Lördag

Hejsan! Det har varit väldigt tomt här på bloggen dom senaste dagarna då jag haft några riktigt jobbiga och konstiga dagar. Nu är det sportlov och jag inleder det med att vara sjuk igen! Hur nice! Jag tror dock att detta inte håller i sig så länge och jag kommer att kunna göra saker så länge jag tar ipren och halstabletter typ.
 
Under lovet ska jag inte göra någonting, vara i stallet och träffa kompisar typ. Jag tror även att jag ska till Örebro. Nästa helg är det tävling och då är tanken att jag och Kian ska göra våran 120 debut. Finns det något jag hatar att göra så är det att stressa upp i klasserna. Varken jag eller Kian har tävlat 120, så vi har verkligen tagit vår tid. Nu känns 110 inte svårt alls så nu är det dags att gå upp lite i klasserna. Varför jag skrev att det är tanken att vi ska göra vår 120 debut är för att det beror på dagsformen. Vi rider en 110 innan och då får jag känna hur han är och hur tävlingsplatsen osv är!
 
Igår red jag ett väldigt bra pass på Kian och övade mycket på att flytta bogarna och gjorde lite lösgörande övningar. Idag vill jag gärna fortsätta det passet på utebanan ifall underlaget är bra där. Okej det här inlägget blev typ ganska as tråkigt så förlåt!! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback