Monday

Finns det något jag hatar är det att vara riktigt sjuk, alltså så sjuk så man inte kan göra någonting eller va bland folk. Jag var i skolan i typ 1 timme idag innan jag kände hell no och åkte hem. Jag haaatar verkligen att typ nysa och hosta bland folk, och det är ca det enda jag gör just nu haha.
 
Efter skolan var jag hemma ett tag innan jag åkte till stallet. Kian har ju fått ha en liten vila, och han kan bli lite dryg i ridningen efter vila, men det var han inte idag alls! Han var väldigt pigg, men slappnade av väldigt fort och kunde i gå i samma takt i både trav och galopp från början, vilket han ibland brukar ha svårt för och springa iväg/öka farten. Jag red han mest i en ganska låg och avslappnad form och böjde igenom honom och lite så, men sen red jag ihop honom lite mer så han skulle trampa på med bakbenen bättre vilket han gjorde, så jag är nöjd! Det var så sjukt kallt och jag mår ju inte så bra, men jag blir alltid glad av att vara i stallet med Kian <3 Jag tror också att det är bra för Kian att få lite vila ibland, kanske en helg någon gång då och då.
 
Nu sitter jag och äter piggelin och kollar på how to get away with murder :-) Omg. Jag vill bara tipsa er om kanske världens absolut bästa tv-serie, alltså how to get away with murder. Den är så sjukt bra, spännande och bra gjord och blir aldrig tråkig. Bra måndags kväll ju!! Hörs imorrn <3
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback