Rolig vecka

Yessss, som rubriken säger så har jag en väldigt rolig vecka framför mig! Jag hoppas verkligen att jag kan göra allt jag planerat bara, då jag är typ sjuk. Efter lunch har jag två lektioner, och på en av dom har jag en engelska presentation, och eftersom att jag är typ lite sjuk så bestämde jag mig för att åka till skolan efter lunch och bara gå på dom sista lektionerna, så jag åker till skolan lite senare!
 
Igår kom Jenna och Isolde hem till mig med pizza <3 Vi satt och åt och skrattade så sjukt himla mycket i flera timmar vilket var hur kul som helst. Älskar att ha vänner som man kan träffa och inte göra något speciellt med men ändå ha så sjukt kul med <3 love u guyz
 
Efter skolan ska jag till stallet för att rida ett lösgörande joggings pass i ridhuset på Kian. Dom senaste veckorna har jag börjat veckan med ett lösgörande, ganska lugnt pass för Kian och det funkar väldigt bra tycker jag. I mitt huvud är det som att Kian blir uppvärmd inför veckan liksom haha. Imorgon ska vi hoppträna vilket ska bli jätte roligt, och på onsdag får Kian gå ut på en promenad då jag ska gå på en konsert, så jag åker in till stan efter skolan. På lördag ska vi ääääntligen tävla!! Jag är så sjukt taggad. Jag har verkligen jobbat så hårt med Kian för att ändra både min ridstil och hans form, och det känns väldigt bra i både markarbetet och hoppningen. Vi hoppar en 1.10 i märsta för att komma igång inför säsongen, sen någon gång i mars är tanken att vi ska debutera 1.20!
 
Ha en jätte bra dag & kick some ass!! Hörs sen <3



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback