Sick

Idag vaknade jag med en huvudvärk from hell, ont i halsen och feber :) Hur nice! Är det inte lite typiskt att man blir sjuk just när man ska göra något speciellt? Jag ska gå på en konsert imorgon men nu är jag ganska osäker på om jag ens kan gå.. Jag och Kian ska tävla på lördag och det enda som kan få mig att inte tävla är om jag typ skulle bryta benen :) Så att jag tänker inte avanmäla och det finns ju en stor chans att jag är frisk på lördag, det är ju tisdag idag!

Idag ska jag bara inte göra någonting alls för att sen ikväll hoppträna. Jag hoppas verkligen att jag mår bra nog för att träna, för jag och Kian skulle verkligen behöva hoppa lite innan tävlingen. Vi hoppade lite själva förra onsdagen och Kian hoppade jätte fina språng men den där bra känslan var inte riktigt där, vilket är mitt fel då det var jag som red ganska så as dåligt.
 
Ha en jätte bra dag hörrni och jag hoppas att ni håller er friska!! Eftersom jag inte har något att göra på typ 7 timmar innan jag ska till stallet får ni mer än gärna ge mig förslag på något inlägg som ni skulle vilja läsa som jag kan skriva under dagen :-)
 
Om du hoppar såhär igen Kian på träningen idag & på tävlingen på lördag så lovar jag att du får extra mash :-)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback