Onsdag

Tänkte skriva godmorgon men märkte att klockan är över halv 11, så att godmorgon kanske inte är rätt haha? Jag har precis duschat och ätit frukost och ska packa väskan innan bilen först går till stallet och sen till Örebro. Vi stannar i stallet och mockar och går på en promenad med Kian. Han får sin vilodag idag men jag vill ändå gå ut och gå med honom så han inte står stilla hela dagen då jag är ganska säker på att han typ inte går runt i hagen haha. Han går i hage med tre andra valacker och dom bråkar heeela tiden. Kian har alltid sår på typ halsen, i huvudet, hål i hans täcken och en gång stod han med halva grimman i munnen liksom.
 
Efter stallet åker familjen till Örebro. Jag bodde där för några år sen och tycker alltid att det är kul att åka tillbaks. På kvällen åker jag till min kompis Ida och sover där, sen åker jag hem imorrn! Ha en bra dag :-)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback