Tisdag

Godmorgon! Jag sitter i skolan nu och är en och en halv timme för tidig :) Jag börjar tisdagarna med italienska klockan 8:10 och när jag satt på bussen imorse tänkte jag att jag skulle kolla min skol mail ifall någon lektion under dagen blivit inställd eller något annat, och där i inkorgen ligger ett mail från min italienska lärare som säger att vi får sovmorgon idag :) Så nu ska jag vänta här tills min andra lektion börjar! Kul!
 
Ikväll är det hoppträning! Det ska bli väldigt roligt tycker jag såklart. Igår red jag ett väldigt bra och lugnt pass på Kian. Jag började att värma upp i en väldigt låg form, och Kian är alltid lite spänd i början av ett ridpass vilket inte är så konstigt, men jag värmde upp i den här formen, sen samlade jag ihop honom lite mer och tränade bara på att hitta en bra galopp och hålla rytmen, sen red jag i den långa och låga formen igen och då kände man verkligen hur mycket Kian hade slappnat av och då gick han jätte bra!
 
Jag ville bara ta upp en kommentar som jag fick för ett tag sen men har lite glömt bort!
"Kan du inte skriva ett deep inlägg hur du mår och din station och hur det känns att din syster flyttat hem???"
Nu kanske vissa av er är väldigt förvirrade och fattar ingenting, men saken är att jag vet inte riktigt hur mycket jag vill dela med mig av här på bloggen, eller ens på internet liksom. Jag får fundera lite på det!
 
Hoppas ni alla har en bra dag!!
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback