Back to reality typ

Hej!!
Efter nästan en hel vecka i London är jag tillbaks hemma i vardagen. Jag tror inte ens det finns ord som beskriver hur bra och roligt jag har haft det. Vi åkte i tisdags och gick runt i London och träffade kompisar, och gjorde samma sak på onsdagen och sen på torsdag och fredag var vi front row på The O2 arena och såg mitt favorit band. Jag har träffat personer som jag inte sett sen jag var i London förra året, och träffat massa nya människor som jag saknar. Även fast jag har haft det kul och saknar det, så är det lite skönt att vara hemma. Jag hade väl hellre velat hänga med mitt favorit band igen i London än att gå till skolan imorse, men det är skönt att vara hemma.
 
Det allra bästa med att vara hemma är definitivt att jag äntligen fick träffa Kian igen!! Jag har saknat honom sen typ planet lyfte från Arlanda i tisdags, haha. Idag har jag varit i skolan tills typ 15:30, och då åkte jag direkt till stallet. Det är jätte enkelt att åka till stallet från min skola faktiskt! Man tar en buss sen byter till ett tåg sen är man framme. Jag blev såå glad när jag kom fram till stallet och såg Kian i sin hage med sina kompisar utan täcke <3 Jag tog in honom och gav honom mat, sen red jag honom i ridhuset vilket gick jätte bra. Imorgon ska vi hoppträna och på söndag är det tävling!!
 
Detta kanske låter jätte töntigt, men ni vet typ efter en konsert hur ledsen man är för att det är över? Jag har fan börjat bli ledsen nu, 3 dagar efter sista konserten :( Fast jag ska se dom om typ 50 dagar så jag har något att se fram emot!! Mitt liv är inte över!! Woho!! Om ni vill se videos från konserter har jag lagt upp några på min instagram, sandra.englund !! Nu ska jag fortsätta att lyssna på låtar som påminner mig om konserterna <3 Jag ska ge er alla lite tips om låtar ni borde lyssna på :-) Lyssna på dom :-) Ni kommer ej att ångra er :-)
 
!!! DISCONNECTED - 5 seconds of summer !!!
Waste the Night - 5 seconds of summer
Outer Space/Carry On - 5 seconds of summer
Heartbeat - Childish Gambino
All The Small Things - blink-182



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback