Life update

Varför går dagarna när det är lov alltid så fort? Det är redan lördag liksom!! Jag har haft ett väldigt bra lov dock så jag är nöjd :) Jag var i Örebro och träffade min saknade vän och vi har alltid så roligt tillsammans. En sån vän som man inte behöver göra något speciellt med för att ha kul! I torsdags red jag ute i skogen på en pigg och glad Kian, och igår gjorde jag en av mina favorit saker. Jag bara red och trimmade i ungefär en timme. Jag älskar att sitta upp på en pigg och lite spänd häst och trava av en avslappnad och frustande häst. Det blev hårdträning för både mig och Kian, så idag tänker jag fortsätta passet fast lite snällare och mer fokus på att han ska vara i en låg och avslappnad form.
 
Imorgon ska vi tävla! Älskar att rida typ tredje klassen för dagen och starta vid typ 2, så slipper man åka hemifrån vid typ 7 på morgonen. Jag har stått som reserv i 120 klassen och fortfarande inte kommit med så jag vet inte om vi startar 120 imorrn eller bara 110. Vi får se! Idag ska jag alltså spedera massa tid i stallet och putsa all utrustning och rida och packa. Eftersom jag startar så sent känns det snällt att låta Kian få gå ute i hagen i några timmar innan istället för att han ska stå själv i stallet och vänta på oss liksom, så jag är säker på att jag kommer få spola kians benen och borsta bort all lera imorrn innan vi åker.
 
Ni vet när massa bra saker händer så man typ väntar på att något dåligt ska hända.. Så känner jag just nu. Så bra saker har hänt dom senaste veckorna och speciellt dom senaste dagarna. Nu ska jag sluta att sitta här och vänta på att något dåligt ska hända och äta frukost och kanske sen städa mitt rum? Eller inte? Antagligen inte.
 
Om en månad drar jag till London!!!
 



Kommentarer

Kan du inte skriva ett deep inlägg hur du mår och din station och hur det känns att din syster flyttat hem???


Kom ihåg






Trackback