Tisdag

Hej! Idag är det tisdag vilket innebär hoppträning! Mitt enda mål är att typ inte ramla av då jag gjort det på dom två senaste träningarna haha. Träningen är senare ikväll så jag har hela dagen på mig att göra annat så jag ska åka in till stan och träffa två kompisar som jag saknar jätte mycket <33 Vi ska äta lunch och jag funderar på att köpa Anastasia Dipbrow Pomade idag. Jag har så mycket och så mörka ögonbryn så jag är osäker på om det skulle se bra ut på mig om jag använde det eller om det skulle bli för mycket liksom. Jag hade brow wiz pennan för ett tag sen och gillade den jätte mycket, så jag kanske köper den istället?? Ugh livet är svårt.
 
Jag tycker smink är jätte roligt och spenderar många timmar varje vecka på att kolla på sminkvideos på youtube, men jag har så jävla svårt för att köpa nytt smink, speciellt när det är dyrt! Och ni som använder smink vet hur dyrt smink kan vara. Igår köpte jag iallafall en ny concealer! Jag har inte riktigt hunnit testa den men jag hoppas den är bra :-)
 
 
Hoppas ni alla får en bra dag!!
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback