Valentines day

Godmorgon!
Alla hjärtans dag idag då! Denna dag betyder inget jätte speciellt för mig, och jag ska spendera den med min älskade häst och mina vänner. Mitt mest 'romantiska' minne från alla hjärtans dag var när jag gick i typ 2:an och min dåvarande pojkvän gav mig choklad :) Jag har läst på facebook/bloggar att denna dag är onödig och att man borde visa kärlek varenda dag och inte bara fokusera på en dag. Jag håller inte med! Självklart ska man sprida kärlek varje dag, men det händer så mycket hemskt i vår värld just nu, så vad är mer perfekt än en dag då man fokuserar på kärlek?
 
Jag vaknade nyss och ska plugga lite privatjuridik och sen åka till stallet. Jag ska rida ut på Kian idag, om underlaget är okej vilket det borde vara. Det kändes lite halt igår dock när vi var ute och gick, men jag är verkligen världens jobbigaste person då jag oroar mig heeela tiden över allt när det kommer till min häst.
 
När jag är klar med stallet ska jag hem och fixa mig så jag inte luktar som en häst (lol) och sen ska jag träffa min kompis Nesli i Täby Centrum. Jag och Nesli lärde känna varandra genom internet faktiskt och träffades när vi gick på en Shawn Mendes konsert förra året, och har varit jätte bra vänner sen dess. Har inte träffat Nesli på jätte länge så det ska bli jätte kul att äntligen träffa henneee!!! Sen ska jag spendera kvällen med andra kompisar och äta pizza :-) Låter som en perfekt alla hjärtans dag ju! Ha en bra dag guys så hörs vi seeeen!! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback